Reparasjoner og kontoer

Nettbutikken er nå online. Jeg jobber med et system for å automatisere reparasjoner. Det skal bli mulig å sende inn en bestilling via nettsiden, så skal du kunne logge på din konto å se fremgangen på reparasjonen, stille spørsmål osv. Så vil du få beskjed når din maskin er klar til å sendes tilbake til deg. Da vil du få en Vipps link. Når den er betalt vil du få kvittering og maskinen din returneres med en gang. Det er litt som skal på plass for å få til dette, men pr nå kan du ta kontakt direkte via mail, kontaktskjema, Messenger elle Finn så ordner vi reparasjonen på «gamle måten» som jeg har gjort frem til nå 🙂

Flere poster

Oppdatering

En liten stund siden jeg har kommet med en oppdatering nå. Jeg jobber 100% med en del reising til og fra jobb. Dette gjør at jeg har redusert enkelte tjenester. Jeg vil ikke lage «nye» maskiner som jeg legger ut for salg. Jeg vil kun ta reparasjons oppdrag og oppgradering/»modding» av din maskin. Dette er for å kunne fokusere på kjernevirksomheten. Jeg vil redusere noe på mengden varer i butikken. Jeg vil legge inn tiden på reparasjoner og modding fremfor å jobbe administrativt med bestillinger, varelager osv. Det viktigste for meg er fortsatt at alle som handler hos meg skal være 100% fornøyd.

Read more >

Fremtiden

Først og fremst. Butikken vil fortsette slik den er i dag. Jeg begynner i ny jobb så jeg vil ikke ha mulighet til å dedikere like mye tid til dette prosjektet som tidligere. Samtidig vil jeg fokusere på reparasjoner, oppgradering av maskiner og jobber på din maskin. Nettbutikken vil også være åpen. Jeg vil slutte å lage ferdige maskiner som selges her og via Finn. Samtidig kan det ta 1-3 dager før varene som bestilles sendes. Men jeg vil som tidligere sende de så fort jeg har mulighet. Jeg vil ikke lenger bruke så mye midler på reklame på google, dette vil redusere antall oppdrag og kunder, men jeg vil da også kunne fokusere på de som tar kontakt samtidig som jeg kan gjøre jobber relativt raskt. Jeg vil bruke anledningen til å takke alle som har handlet eller fått sin maskin ordnet hos meg. Jeg setter stor pris på tilliten. Dette er min hobby og jeg vil fortsette å hjelpe til med kompetansen og erfaringen jeg har opparbeidet meg gjennom de siste årene. PriserDessverre nærmer vi oss punktet hvor jeg må begynne å ta mva på salg og tjenester. Jeg har vært fritatt dette til nå pga lavt volume og årsskifte. Dette vil dessverre gjøre så prisene øker med 25%. Det er viktig for meg at butikken og firma opererer ryddig og innen lovverket. Håper dere likevel ønsker å benytte butikken i fremtiden. Vi får håpe det snart blir fritak på mva på reparasjoner som det har vært snakk om en stund. Om du lurer på noe så bare spør. Ingen spørsmål er dumme 🙂

Read more >

Godt nyttår!

Godt nyttår alle sammen. Nytt år nye muligheter osv osv. Vi har fått mange nye kunder de siste ukene, dette setter vi utrolig pris på. (Når jeg sier vi så mener jeg «jeg». Jeg er fortsatt bare 1 person :P). «VI» har fått mange reparasjons og oppgraderings oppdrag. Det er faktisk så mye trykk at vi har gått tom for en god del maskiner og skjermer, spesielt til SP. Jeg bestiller nye deler og skjermer løpende. Leveringstiden er ikke så lang så det er ikke noe problem. Det er fortsatt mange som er skeptiske til nye bedrifter. Så om du har handlet eller fått noe gjort av oss setter vi VELDIG stor pris på om du kunne tenke deg å legge igjen en ærlig review på TrustPilot. Håper alle har hatt en fin ferie, bare ta kontakt om det skulle være noe 🙂 PS: Om du bare lurer på noe så trenger du ikke kjøpe noe for å spørre om hjelp eller tips. Jeg prøver så godt jeg kan å hjelpe til 🙂

Read more >